بهترین وکیل خانواده اصفهان

بهترین وکیل خانواده اصفهان کیست؟

باتوجه به تجربه چندین ساله بهترین وکیل خانواده اصفهان خانم رضوان سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری ، دعاوی خانواده از جمله رایج ترین دعاوی هستند ، حتی با یک بار مراجعه به دادگاه، متوجه گستردگی و تعدد دعاوی خانواده خواهیم شد.

متاسفانه به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی و … آمار پرونده‌های طلاق در دادگاه‌ها رو به افزایش است و با توجه به درگیری عاطفی زوجین و فرزندان و نیز خانواده‌های آن‌ها معمولا روزهای ناخوشایندی برای هر دو طرف دعوی به وجود می‌آید. تلخی ماجرا با وجود فرزندان و مسائل مربوط به حضانت آن‌ها نیز دو چندان می‌شود.

بنابراین، یکی از بهترین اقداماتی که زوجین در هنگام طرح دعوی در زمینه دعاوی خانواده می‌توانند انجام دهند، مشاوره حقوقی با  بهترین وکیل زن دعاوی خانواده و سپردن کار به وکیل متخصص است.

خانواده در حکم اولین نهاد اجتماعی اهمیت فوق العاده ای دارد. قوام جامعه با استحکام خانواده ارتباط مستقیم دارد. به همین ترتیب، حقوق خانواده و دعاوی خانواده به نسبت سایر رشته‌های حقوق اهمیت فراوانی دارد که می‌بایست از بهترین وکیل زن دعاوی خانواده برای حل این مشکلات استفاده شود. دعاوی خانواده پرونده‌های پر تعدادترین موجود در محاکم قضایی هستند که به دلیل مشکلات و دشواری‌های موجود در دعاوی خانواده روندی بسیار طولانی دارند که می‌بایست از وکیل خانواده برای حل این مشکلات استفاده شود.

بهترین وکیل دعاوی خانواده اصفهان

بهترین وکیل زن دعاوی خانواده در اصفهان :

یکی از گرایشات اساسی علم حقوق مباحث خانوادگی است مباحث خانوادگی نیز در زیر مجموعه امور حقوقی قرار می‌گیرد با این تفاوت که قوانین خاص مانند قانون حمایت خانواده قانون اهدای جنین و آیین نامه هایی از این دست این گرایش را از حقوق خصوصی جدا نموده است .

براساس آمارهای مختلف، در طیف وسیعی از پرونده های خانواده خانم ها به عنوان خواهان، دادخواست را ثبت می‌نمایند. از همین رو بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند که در پرونده خود از وکیل خانواده زن استفاده نمایند. چرا که احساس می‌کنند که یک زن، شرایط آن ها را بهتر درک می‌کنند و از طرفی در مورد بسیاری از مسائل علی الخصوص مشکلات زنانه ترجیح می‌دهند که با وکیل خانواده خانم صحبت کنند. همچنین برخی از زنان به دلیل بدبینی و سوء ظن بیمارگونه شوهران خود، ترجیح می‌دهند که وکیل خانواده خانم داشته باشند تا اوضاع خود را بحرانی تر از وضع موجود نکنند.

از طرفی آقایان به دلیل مقدار حق الوکاله، به پرونده های خانواده تمایل نشان نمی‌دهند. به همین جهت وکیل خانواده خانم انتخاب بسیاری از افراد حتی آقایان می‌باشد.

مهمترین پرونده هایی که در رابطه با دعاوی خانواده که در دادگاه‌ها مطرح می‌شود، عبارتند از:
طلاق، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه و اجرت‌المثل، حضانت و ملاقات فرزند،استرداد جهزیه، استرداد هدایای دوران نامزدی

 

باید توجه داشت وکیل دعاوی خانواده علاوه بر تخصص تجربه و اطلاعات به روز شده قانونی می بایست تسلط لازم را به مباحث فقهی و شرعی داشته باشد چرا که حقوق خانواده برگرفته از شرع و فقه اسلامی بوده و در مواردی که قانون گذار سکوت کرده میتوان با استناد به آیات و روایات در این زمینه خواسته مطلوب را از محکمه مطالبه نمود .

علاوه بر آن فارغ از مباحث تکنیکی و علم مربوط به این موضوع وکیل خانواده می بایست روحیه مسالمت جویانه نیز داشته باشد طبیعی است که یک وکیل متخصص دعاوی مالیاتی روحیه مناسبی برای انجام پرونده های خانوادگی را ندارد .

 

بهترین وکیل زن خانواده اصفهان

 

در دعاوی خانوادگی ممکن است نیاز به برگزاری چندین جلسه فیمابین موکل و همسرش باشد بدیهی است در صورت عدم برگزاری جلسات و مشاوره های هر دو طرف امکان برقراری صلح غیر ممکن است .

قطعاً نمیتوان به پرونده های خانواده به عنوان یک پرونده حقوقی معمول نگریست چرا که عدم برقراری صلح ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به فرزندان مشترک و حتی خود طرفین وارد نماید .

البته آنچه که تجربه سالها فعالیت در این زمینه برای این مجموعه به دست آمده آن است که تمامی دعاوی خانوادگی بالاخره روزی با توافق زوجین خاتمه می یابد حال ممکن است این توافق ظرف یک سال صورت گیرد و یا شاید بعد از ۷ سال در هر صورت هیچ یکی از زوجین در این اختلافات پیروز واقعی نبوده و هر دو طرف متضرر خواهند شد .

در بیانی کوتاه می توان گفت هر دو طرف با کینه ورزی حداقل عمر خود را تباه نمودند حتی اگر از این رهگذر مبالغ و وجوهی نیز بدست آمده باشد اما عمر از دست رفته برگشت نا پذیر است .

 

لزوم مراجعه به بهترین وکیل زن خانواده

متاسفانه لجاجت ها و اختلافات مالی هر یک را به مقاومت بیشتر و عدم انعطاف سوق می دهد به ترتیبی که هر کس فکر می‌کند در صورت حفظ بیشتر حقوق مالی پیروز این اختلاف و دعاوی خواهد بود .

اما این تصور کاملا اشتباه و مردود است همانطور که بیان شد آن شخص پیروز واقعی دعاوی خانوادگی است که بتواند سلامت جسم و روح خود را حفظ نموده و با پشت سر گذاشتن تجربیات تلخ زندگی قبلی خود ، با فکری جدید و نگرشی متعالی به زندگی خود ادامه دهد .

متاسفانه دیده شده اختلافات خانوادگی در برخی موارد با کش مکش های بسیار درگیری‌های شدید همراه شده و بعد از طلاق نیز زوجین در جهت انتقام گیری از یکدیگر سال ها به اقامه دعاوی متعدد مشغول هستند ، این عامل نه تنها سلامت روحی افراد را از بین خواهد برد بلکه عمر ارزشمند و نعمت بسیار بزرگ حیات رانیز تلف می کند .

 

پس آنچه وکیل کیفری به موکلین خود توصیه می نماید این است که اول هدف اصلی خود از مراجعه به وکیل را با مشاور و روانشناس در میان بگذارند به عنوان مثال با مشورت مشخص نمایند قصد و نیت گرفتن طلاق است و یا این که هدفشان صرفاً جنبه مالی دارد .

 

مزایای استفاده از وکیل زن خانواده در پرونده‌ها

با استفاده از وکیل خانواده، فرآیند طلاق بدون نیاز به حضور موکل انجام می‌شود. پرونده‌های طلاق به دلیل مشکلات ناشی از روابط مخدوش شده طرفین و طرح دعاوی مختلف علیه یکدیگر مانند مهریه، نفقه، اجرت‌المثل، عدم تمکین، اعسار، عسر و حرج و … زمان زیادی را از طرفین می‌گیرد. علاوه بر این در اکثر موارد، هر کدام از طرف دعوی با وجود آنکه حق با آن‌هاست به دلیل طرح دعوی اشتباه و یا لایحه نویسی ناقص از گرفتن حق خود باز می‌مانند. بنابراین لازم در پرونده‌های طلاق لازم از مشاوره حقوقی و وکیل خانواده استفاده شود تا هم زمان رسیدگی کاهش یابد و هم دغدغه افراد کمتر شود.

 

دریافت مشاوره از بهترین وکیل زن دعاوی خانواده در اصفهان

در مواردی ممکن از یکی از زوجین صرفاً تمایل داشته باشد که طرف مقابل از جدیت او به خود بیاید و تغییراتی در زندگی ایجاد نماید بدیهی است عملکرد و رویکرد وکیل خانواده در این سه مورد متفاوت است .

 

  • اگر تمایل موکل به طلاق و جدایی باشد دعاوی مطروحه می بایست بسیار قاطع و جدی و سریع صورت بگیرد ، به طوری که یا دادگاه خانواده به راحتی رای طلاق را صادر نماید و یا طرف مقابل توافق به حل و فصل موضوع بنماید .

 

  • در نقطه مقابل اگر هدف موکل صرفاً بیان تذکری به همسرش باشد می بایست حتی المقدور از اقامه دعوا جلوگیری کرد و با تماسهای تلفنی و در صورت امکان برقراری جلسه مشترک جدیت همسر در تغییر زندگی به طرف دیگر اعلام گردد .

 

  • بدیهی است در بسیاری از موارد دیده شده زوجین به یکدیگر علاقه بسیار داشته و زندگی مشترک را دوست دارند اما به علت پاره ای مشکلات و اختلافات زندگی آنها دچار چالش‌های جدی شده است .

 

وکیل خانواده با تخصص و تجربه در این زمینه و ارجاع زوجین به مشاور خانواده و گوشزد نمودن حقوق متقابل طرفین نسبت به هم می تواند کمک بزرگی برای ادامه زندگی مشترک و بهبود شرایط مینماید .

مطابق قانون وکالت اولین اقدام وکیل می بایست برقراری صلح و سازش باشد ، قطعاً اخلاق نیز ایجاب می نماید وکیل خانواده ابتدا راه مذاکره و صلح و سازش را پیگیری نماید و در صورت عدم حصول نتیجه اقدامات دیگری را آغاز نماید .

 

خدمات ما در زمینه دعاوی خانواده عبارت اند از:

طلاق توافقی

منظور از طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زن و شوهر کاملاً در ان بر سر جزئیات و کیفیت طلاق توافقی دارند و هیچ گونه اختلاف و تقابلی در میان نیست و یا اینکه یکی از زوجین از دیگری برای تشریفات طلاق وکالت دارد که در این فرض فردی که وکالت یا حق طلاق دارد می تواند تشریفات و شرایط طلاق را تعیین کند.وکلای متخصص طلاق توافقی دفتر وکالت دادگران حامی پروسه و تشریفات این نوع طلاق را در یک پروسه زمانی کوتاه (کوتاهترین زمان متصور) و با دستمزد منطقی و منصفانه انجام می دهند.

 

نقش وکیل خانواده در پرونده های طلاق توافقی

روند طلاق توافقی، علی رغم تصور زوجین فرایندی است که حتما باید با استفاده از وکیل خانواده و نیز مشاوره حقوقی صورت گیرد. زیرا در طلاق توافقی باید توافق طرفین بر سر مسائل مختلف نظیر مهریه، نفقه، جهیزیه، حضانت و سایر شروط تنظیم گردد. در بسیاری از موارد، افراد بر اثر ناآگاهی، مواردی را تعهد می‌کنند که از عهده آن‌ها خارج است و روند طلاق توافقی عملا با شکست روبرو می‌شود. بنابراین، توصیه می‌شود که در طلاق توافقی حتما با وکیل خانواده مشورت گردد. با استفاده از وکیل، طلاق توافقی بدون نیاز به حضور زوجین انجام می‌شود که می‌تواند در کاهش زمان و آرامش خاطر افراد موثر باشد.

 

طلاق به درخواست زوجه

این متصور و بسیار متداول است که زن خواهان طلاق باشد و مرد تمایل به توافقی به طلاق نداشته باشد که بر خلاف انتظار و باور عمومی در بسیاری از موارد و مواقع امکان طرح درخواست طلاق فقط از طرف زن وجود دارد .

 

لزوم استفاده از وکیل خانواده در دعوی طلاق از طرف زوجه

با توجه به این که در قانون کشور ما، حق طلاق به مرد داده شده، گرفتن طلاق از سوی زنان بسیار سخت و مشکل است و زن باید دلیلی محکمه پسند برای این موضوع داشته باشد، حال آنکه در بسیاری از موارد با وجود دلیل امکان اثبات آن بسیار سخت است. در اینجا حضور یک وکیل خوب می‌تواند بسیار راهگشا باشد. بهترین وکیل خانواده می‌تواند با طرفین و به خصوص شوهر صحبت کرده و در صورتی که راهی برای ادامه زندگی نباشد، دو طرف را به سمت طلاق توافقی سوق دهد. همچنین وکیل خانواده با توجه به تخصصی که دارد می‌تواند دلایل زن را برای طلاق به طریق درست و با استدلال قانونی برای قاضی شرح دهد و همین امر موجب می‌شود احتمال برد در پرونده افزایش یابد.

 

طلاق به درخواست زوج

مطابق ماده 1133 قانون مدنی مرد هر وقت بخواهد می تواند همسر خود را طلاق بدهد.ولی برای امکان اعمال این حق طلاق مرد باید از دادگاه گواهی عدم امکان سازش بگیرد و نیز تکلیف حقوق مالی زوجه را مشخص کند یا ترتیب آن را بدهد و هم چنین وضعیت حضانت و ملاقات فرزندان.
شاید طلاق به درخواست مرد که در نگاه اول از قطعیت بالایی برخوردار است ساده به نظر برسد ولی پیچیدگی ها و نکات و ظرایفی دارد که توصیه می شود قبل از اقدام به طرح درخواست طلاق از طرف زوج با یک وکیل متخصص طلاق و دعاوی خانواده مشورت شود.

 

حضانت و ملاقات فرزند

در صورتی که  به هر دلیلی (اعم از طلاق یا افتراق) زن و شوهر با هم زندگی نکنند هر یک حق خواهند داشت که حق حضانت و ملاقات فرزندان خود را اعمال کنند در این خصوص زوجین یا با هم توافق می نمایند و یا در صورت عدم توافق قانون تکلیف را روشن کرده و حق حضانت را تا سن 7 سالگی به مادر و پس از آن تا سن بلوغ به پدر داده است.در صورت عدم انجام و تبعیت از این حق قانونی توسط هر یک از زوجین دیگری حق خواهد داشت در این خصوص شکایت کند.

 

سلب و لغو حضانت

در صورتی که یکی از زوجین مدعی باشد که دیگری صلاحیت و شایستگی حضانت و ملاقات را ندارد و بچه ها از نظر سنی در شرایطی باشند که حق حضانت با او است دیگری حق خواهد داشت از دادگاه صالح تقاضای لغو حضانت یا سلب حضانت بنماید.

 

تاثیر وکیل در پرونده های حضانت فرزندان

پرونده‌های حضانت یکی از پرونده‌های دشوار است. چرا که دو طرف با وجود مشکلاتی که با یکدیگر دارند، در اغلب موارد وابستگی عاطفی شدیدی به فرزند خود دارند که سپردن حضانت را به یک سمت سخت و دشوار می‌کند. در این موارد نیز استفاده از مشاوره حقوقی بسیار مفید است. وکیل متخصص در امر حضانت با هر دو طرف گفتگو و با استفاده از دانش خود و روانشناسی هر دو سمت، می‌تواند دعوی را به نفع موکل خود به پایان برساند.

 

مطالبه مهریه

مهریه مالی است که در ضمن عقد ازدواج مرد تعهد پرداخت آن را به زن می دهد.مطالبه مهریه واجد نکات ظریف و ضروریاتی است که با توجه به تغییر قانون گذاری جهت موفق و نتیجه بخش بودن آن توصیه میشود قبل از هر اقدامی با یک وکیل مشورت نمایید.

 

 

در ادامه به ویژگی های بهترین وکیل خانواده اصفهان خواهیم پرداخت:

 

یک وکیل خوب برای دعاوی خانوادگی برای شهروندان اصفهانی( بهترین وکیل خانواده اصفهان ) ضرورتاً باید تجربه دانش و اطلاعات کافی در این خصوص را داشته باشد و پرونده های متعدد و موفق در مورد دعاوی خانواده داشته است.

یک وکیل خوب خانواده کسی است که در مورد مشکلتان به شما یک ذهنیت واقعی می دهد و گاهی صلاح را در این میبیند که شما را از تصمیمی که گرفته اید بر حذر دارد هر چند برایتان خوشایند نباشد.

مثلاً گاهی زوج (مرد) به یک وکیل خانواده برای انجام کارهای طلاق خود مراجعه می نماید و ممکن است از طرف آن یک وکیل متخصص دعاوی خانواده چیزهایی بشنود که برایش خوشایند نباشد مثل اینکه برای طلاق عجله نکند و دست نگه دارد چون ممکن است با مسئولیت اعمال شرط نصف اموال مواجه شود و یا ضرورت پرداخت مهریه و حقوق مالی زوجه پیش آید در این فرض ممکن است شرایط خوبی برای وی ایجاد ننماید که البته همه اینها تحت مدیریت یک وکیل خانواده قابلیت سر و سامان دادن و نزدیک کردن زوج به خواسته خود را دارد و لازم است قبل از اقدام مقدماتی انجام شود.

یک وکیل دعاوی خانواده برای شما معجزه نمی کند!!!  و کار وکیل صرفاً انتخاب راه درست و پیش بینی دعاوی احتمالی آینده و بطور کلی مدیریت حقوقی یک دعوا است. این درست ترین و منطقی ترین روشی است که می توان یک دعوای حقوقی را مدیریت نمود و اصولاً نتیجه رعایت این روش و چنین اقدامی موفقیت در دعوا است.

فردی که به موقع به یک وکیل خانواده مراجعه می کند و در زمان خود اقدامات و دعاوی لازم و پیش بینی های ضروری یا به عبارت دیگر پیش دستی را در مکان و زمان مناسب انجام می دهد، خیلی بعید است نتیجه کلی این دعاوی، در نهایت برای وی شکست باشد.

بر خلاف آنچه که بعضی فکر می کنند ویژگی یک وکیل خانواده خوب، پنهان کاری و دروغگویی و قلب واقعیت یا به تعبیر عامیانه قالتاق بودن نیست. چرا که حکما گفته اند “راه نجات در صداقت است”. به تجربه دریافته ام و با یقین می گویم که صداقت و حرکت در مسیر درست هم شما را به آرامش می رساند و هم به خواسته و مقصود نزدیک می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

پیام بگذارید